Over MI-7 Media Intelligence

MI-7 Media Intelligence is een boutique uitgeverij en adviesbureau gericht op hoogwaardige en veeleisende doelgroepen. MI-7 werkt volgens een kritische, onafhankelijke en journalistieke methode, gebaseerd op feiten en cijfers, altijd gecombineerd met de kennis van en gevoel voor haar klanten.

Het bureau is in 2010 opgericht door Mischa van de Woestijne, eerder werkzaam als consultant bij Publicis Consultants, als adjunct-hoofdredacteur Quote en als uitgeefdirecteur bij GMG waar hij verantwoordelijk was voor de gehele bladenportefeuille.

Vanaf de oprichting werkt MI-7 voor een aantal toonaangevende merken en bedrijven, waarbij het bureau altijd op een intelligente, kritische en positieve wijze meerwaarde voor haar klanten wil creëren.

MI-7 werkt in een klein team met een groot netwerk vanuit Amsterdam-Zuid, MI-7 praat niet mee maar adviseert op maat.

MI-7 Media Intelligence is een voortzetting van de Britse Militaire Inlichtingendienst Sectie 7 (British Military Intelligence Section 7) die zich bezighield met propaganda en censuur. MI-7 heeft bestaan tussen 1916 en 1918. Lees hier over de geschiedenis van MI-7.